Aktualijos

Metai su „Brexit“

2022 01 04

2021 metai transporto sektoriuje prasidėjo itin aktyviai, kartu su „Brexit“. Dar nespėjus atsigauti po didelių iššūkių Covid-19 pandemijos akivaizdoje, transportininkus pasitiko kitas iššūkis – „Brexit“. Kartu su Jungtinės Karalystės išstojimu iš Europos Sąjungos, bendrosios rinkos ir muitų sąjungos buvo sukurtos prekybos ir tarpvalstybinių mainų kliūtys, kurių nebuvo iki 2021 m. sausio 1 d., tad nuo pat metų pradžios buvo įsivyravusi nežinomybė ir laukimas kaip vis dėl to vyks visi procesai. Nors būsimų pokyčių informacijos buvo nemažai, tačiau kartu su ja sklido ir klaidinga informacija, kuri taip pat apsunkino sąlygas transporto sektoriui ruošiantis naujai sistemos pradžiai.

„Finėjas Group“ nesustabdė savo veiklos Jungtinės Karalystės kryptimi ir su vidine organizacijos komanda priėmė šį iššūkį. Kaip teigia „Finėjas Group“ organizacijos, „Opusauto“ įmonės direktorė Aistė Degutienė: „Transporto sektorius visuomet yra intensyvus, tačiau pastarieji du – trys metai yra tarsi nesibaigiantis maratonas. Žinoma, šis sektorius visuomet yra aktyvus, tačiau 2021 metų, sausio, vasario bei kovo mėnesiai buvo ypatingi: permainingi, kartais nenuspėjami, reikalaujantys ypatingo susitelkimo. Tačiau galiu pasidžiaugti, kad jau nuo 2020 metų rudens mūsų organizacijoje vyko aktyvus pasiruošimas naujam etapui su „Brexit“. Ieškojome informacijos, dalyvavome seminaruose. Taip pat ir mūsų klientai padėjo pasiruošimo procesui, dalinosi turima informacija. Visa tai padėjo kiek lengviau pasitikti ir priimti iššūkius.“

Jungtinė Karalystė pirmąsias sausio dienas transporto sektoriaus atstovus pasitiko su nežinomybe, kadangi trūko informacijos kokia bus numatyta tvarka iš jų perspektyvos. Sistemų klaidos, vidinės informacijos neperdavimas, dokumentų neatitikimas, taip atrodė pirmos dienos su „Brexit“. Organizacijos darbuotojams: vairuotojams, transporto vadybininkams, prašant numatytų dokumentų, Jungtinės Karalystės suskubdavo tvarkyti reikiamą dokumentaciją kiek vėliau numatyto laiko, tad jos tekdavo laukti ilgiau nei numatyta. Visi šie nesklandumai apsunkino procesus, kurie pareikalavo nemažai kantrybės ir laiko resursų iš visų: paslaugos tiekėjų ir gavėjų.

 „Visa naujai gauta informacija keliavo transporto vadybininkams, mūsų vidinei organizacijos komandai, kurių pagalba, kartu su klientais, sprendėme visus klausimus. Išties noriu pasakyti labai didelį Ačiū mūsų klientams, už bendradarbiavimą ir sprendimų ieškojimą. Taip pat Ačiū mūsų organizacijos vairuotojams už kantrybę. Na ir žinoma, didelė padėka mūsų transporto vadybininkams, kurie visais atvejais atkakliai ieškojo sprendimo būdų. Ko gero „LRN numeris“ buvo ir yra pagrindinė ir esminė skaičių seka, kurios svarbą išmokome visi. Jau kovo mėnesį buvo aišku, kad šis kodas ypatingas. Tai numeris, kurį būtinai reikia pateikti atvykus į muitinę.“, - A. Degutienė dalinasi „Brexit“ pradžios prisiminimais ir išreiškia didelę padėką organizacijos darbuotojams už iššūkių nestokojančius metus.

Nors laikotarpis buvo sudėtingas, tačiau „Finėjas Group“ organizacija išliko nuosekli ir itin bendruomeniška. Sunkumai kartu ir sustiprino kolektyvą. Esame atsakingi, darbštūs ir šiam momentui vėl priimantys naujus „Brexit“ pokyčius nuo 2022 metų, tad visiems palinkėsime bendrystės, kantrybės ir pozityviai pasitikti naujus iššūkius.