Aktualijos

Tobuliname procesus – duris atvėrė vairuotojų aptarnavimo centras.

2019 12 09

Mes nuolatos ieškome naujų būdų kaip pagerinti procesus. Idėjų jų tobulinimui semiamės ne tik iš transporto ir logistikos sektoriaus, bet ir iš kitų. Šiuo atveju idėjas perėmėme iš paslaugų ir klientų aptarnavimo srities bei sukūrėme naujus vairuotojų aptarnavimo procesus siekiant pagerinti jų patirtį bei optimizuoti mūsų darbą.

“Dabar visų penkių įmonių darbas yra centralizuotas, vairuotojai aptarnaujami vienoje vietoje, nors tai atlieka skirtingi padaliniai. Vairuotojų ir aptarnaujančio personalo patogumui yra įrengta eilių valdymo sistema”, - apie pokyčius kalbėjo Vystymo ir operacijų skyriaus vadovas Andrejus Dolgovas.

Vairuotojų dokumentų rengimo grupės koordinatorė Loreta Kilmonytė antrino sakydama, kad atsirado daugiau tvarkos vairuotojų priėmime, personalo dokumentų tvarkyme, išleidžiant vairuotojus į reisą. Visas aptarnavimas vyksta vienoje vietoje, vairuotojai yra labai patenkinti informacija, kuri yra pateikiama dideliuose ekranuose. Nuo šiol patalpos labiau pritaikytos vairuotojams tiek palaukti, tiek poilsiui, tiek susitikimams su vadybininkais.

Transporto ir eksploatacijos grupės vadybininkams įrengta nauja patalpa vairuotojų instruktažui, kur taip pat vyksta praeitos kadencijos aptarimas su vairuotojais. 

“Labai patogu, kad atsirado eilių valdymo sistema ir konkreti vieta pokalbiams su eksploatacijos vadybininkais. Visos naujovės pagreitino dokumentų išdavimą ir tokiu būdu į reisą išvažiuojam 1-1,5 val. anksčiau, kas padeda išvengti spūsčių. Atrodo, kad smulkmenos, bet sudėjus viską - vairuotojų aptarnavimo centro įkūrimas yra didelis privalumas”, - pokyčiais džiaugėsi tolimųjų  reisų  vairuotojas Jonas Karsokas. 

Gerai optimizuotas vairuotojų aptarnavimo centras, paslaugų sustruktūrizavimas ir aptarnaujančio personalo profesionalumas leidžia vairuotojams sutaupyti nemažai laiko, o personalui operatyviau kontroliuoti procesus.

Tai tikrai nėra pabaiga ir bus toliau tobulinamas tiek pats patogumas, tiek ir aptarnavimo procesas.